Shabby Peonies {W}

zaterdag 23 juli 2011

Het is vakantie!

Heerlijk... Geen wekker meer zetten... Geen gehaast meer in de ochtend om mijn lieverds op tijd op school af te leveren... Gewoon lekker niks hoeven... We zijn al op vakantie geweest, laatst tijdens de Pinkstervakantie, dus nu blijven we lekker thuis en gaan er af en toe een dagje op uit. De Efteling, Artis, Sprookjeswonderland, De Goudvis en de Klimduin staan al op ons "lijstje". En wie weet wat er allemaal nog bij gaat komen? Deze vakantie gaat vooral gelden: GO WITH THE FLOW. Laat dat nou precies mijn levensmotto zijn!

Mijn lief ligt nog in bed. Ik ben benieuwd of hij een beetje fris is? Gisteren had hij zijn jaarlijkse bouwvakborrel... Zet een boel "echte mannen" bij elkaar, regel een barbecue en heel veel bier, tja wat krijg je dan? Waarschijnlijk een heleboel katers. Wij nemen ondertussen even wat lekkers wat we laatst hebben gebakken, ik laat manlief nog maar lekker in bed liggen, hebben mijn lieverds en ik des te meer!




JUMMIE!!!
xxx Wanda xxx

6 opmerkingen:

  1. Leuk! dagjes weg met de kids en die cake ziet eruit om van te smullen.

    Fijn weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha mannen feest en daarna een flinke kater ach komt goed geniet lekker van je heerlijke cake en manlief rolt vanzelf ze bed uit hihihihi ...... lieve groet en nog een fijn weekend ...rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke relaxte vakantie; geniet ervan! Je cake ziet er heerlijk uit...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, en is de cake ondertussen op? Heeft hij nog een stukje kunnen bemachtigen?
    Geniet van jullie vakantie!

    Fijn weekend verder.....

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De cake ziet er denk ik beter uit dan je man op het moment dat je deze post plaatst, maar nu zal de kater wel verdreven zijn en kunnen jullie heerlijk genieten van de vakantie. Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge ik ben bij jou ook al een poosje niet meer aangewappert.
    Fijne vakantie!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen