Shabby Peonies {W}

donderdag 25 augustus 2011

Van harte welkom!

Ik ben er eventjes tussenuit geweest. Heerlijk tijd voor elkaar en de kinderen tijdens de vakantie... Manlief is inmiddels (na vier weken vrij te zijn geweest, wat een weelde niet?) weer aan het werk. Dat vond hij niet zo heel erg, want het weer laat erg te wensen over. De kinderen hebben deze en de daarop volgende week nog vrij, dus laat het zonnetje nog even doorkomen, misschien, altublieft?

Ik vond het de hoogste tijd voor een blogje. Een korte weliswaar. In huis is het een en ander veranderd, een muur geschilderd, manlief heeft beneden hoge plinten gemaakt (echt een plaatje) en ik heb ook wat andere hoekjes gecreëerd.

Zo heb ik onder andere dit nu in mijn buffetkast staan:





Fijne dag!
xxx Wanda xxx

1 opmerking:

  1. Een sfeervol hoekje Wanda. Fijn weer wat van je te horen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen