Shabby Peonies {W}

dinsdag 5 juli 2011

Buikkastje in de hal

Enige tijd geleden alweer kocht ik een tweedehands buikkastje. Zo eentje waar ik al heel lang naar op zoek was met de bedoeling om op te knappen. Opeens liep in tegen dit exemplaar aan. Hij was reeds in de grond gezet in een prachtige kleur beige-wit. Er zaten wat vlekken op en er waren ook wat slijtagesporen, het maakt het kastje alleen maar interessanter. Na aankoop besloot ik om hem zo te houden en niet verder op te knappen, eigenlijk vind ik hem al mooi genoeg zo! Ik heb hem in de gang staan nu, hij sluit prima aan bij de kleuren die we daar hebben. Wat tijdschriften erop en aangekleed met wat overige accesoires.

VoilĂ !









De tijdschriften van Jean d'Arc Living liggen er om iedereen een warm welkom te geven in ons huis, tenminste als ze voor om komen... Ik heb ze al van kaft tot kaft uitgelezen en bewonderd. Ook de nieuwste editie (nr. 5) was echt prachtig. Ik pak ze regelmatig even op om ze opnieuw in te kijken, je blijft genieten!!!

Fijne week allemaal
xxx Wanda xxx


8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kastje !!!

    fijne dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi kom via via op jou blog ziet er prachtig uit .... je kastje staat er leuk lekker zo laten , lijkt het je leuk kom dan ook eens een keer langs mij blog ... ben vloger geworden zo kan ik je post niet missen .... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRachtig kastje en zo leuk gestyled met de schoenmallen e.d.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig buikkastje en die kleur zou ik ook zo laten Wanda, helemaal goed.
    Je heb er een sfeervol hoekje van gemaakt. Een warm welkom.
    Ohh.....en de JDL magazines, ik pak ze ook keer op keer, wat een heerlijke inspiratie.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellig hoekje! Buikkastjes vind ik zelf ook erg mooi, dochterlief heeft er eentje op haar kamer staan, wit met zilver. De JDL blijft inderdaad prachtig, elke keer zie je toch nog weer wat anders.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt echt geboft, mooi exemplaar en iedereen is welkom bij jou.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, toevallig staat er bij ons ook zo eentje in de hal. Maar dan met een hoop zooi erop. Sleutels, folders, kranten en nog veel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wat een snoepje van een kast echt mooi groetjes rommy niks meer aan doen lekker zo laten .

    BeantwoordenVerwijderen