Shabby Peonies {W}

donderdag 3 februari 2011

Lamgeslagen...

Binnen een paar dagen tijd zijn er van twee vrienden de vaders overleden. Het hakt er bij ons allemaal flink in. We kunnen het haast niet geloven.



Rens is nu voor de eerste keer naar zijn nieuwe, grote school, hij had er zoveel zin in. Gelukkig maar... En  ik? Ik zit nu moederziel alleen thuis! Ga maar snel beginnen met een tekst voor de rouwadvertentie die we (weer) willen plaatsen... En dan de muziek KNALHARD aan en proberen alle verdrietige gevoelens weg te poetsen. Als het niet helpt, heb ik in ieder geval een schoon huis!

xxx Wanda xxx

1 opmerking:

  1. Hallo Wanda,
    Wat leuk dat je een reactie op mijn blog het achtergelaten. Ben dus nu even op jou blog aan het rondkijken en ik vind hem hardstikke leuk.
    Ziet er goed uit met die achtergrond enzo. Ik heb nog steeds geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.:) Ik ben nu je eerste volger! Leuk. En ik hoop dat er meerdere zullen volgen.
    Misschien is het een idee om in je blog een lijst op te nemen met blogs die je volgt?
    Fijn weekend en tot horens.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen