Shabby Peonies {W}

zondag 6 februari 2011

Even genieten...

Terwijl ik nog wat foto's van een paar weken geleden aan het bekijken was, zag ik er een paar die ik had genomen waarbij mijn schatjes lekker koekjes aan het bakken waren... Mijn blog heeft niet voor niets onder andere "Bengeltjes" in de naam. Dat zijn mijn kinderen, engeltjes en boefjes tegelijk!!! In de afgelopen tijd heb ik weer eens geleerd dat je moet genieten van elkaar en de momenten waarop je het zó goed hebt. Daar was dit er één van...




En ik kan je verzekeren dat we heerlijk hebben gesmikkeld van de koekjes. Of moet ik zeggen KOEK, want bij het uit de oven halen van de bakplaat bleek dat we de koekjes te dicht bij elkaar hadden gelegd... Het was dus één grote koek geworden. Maar ja, de brokken waren erg lekker...

xxx Wanda xxx

3 opmerkingen:

  1. Hey Wanda,
    Dat had ik nog niet gezien, dat je ook aan het Bloggen bent geslagen. LEUK!!!
    Kijk uit! Het is veel(te)verslavend!

    Wat is bengeltje Rens al een kanjer! 4 jaar al en op de basisschool. Pffft, nog een half jaartje en dan gaat Hein ook.

    Nou, ik ben vereerd je tweede volger te zijn en ben benieuwd wat je met de brocante gaat doen? Het woord bengeltjes is duidelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda,

    Wat gezellig dat je je hebt aangemeld als mijn volger, welkom!
    Ik heb mezelf ook bij jou aangemeld als volger, ik ben heel benieuwd hoe het jouw bengeltjes verder vergaat en ook benieuwd naar je brocante, daar ben ik nl ook dol op!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wanda,

    Natuurlijk kom ik ook even op je blog kijken!
    Zier er erg mooi uit en ik kom graag nog eens vaker lang .
    Heb me gelijk aangemeld als volger.

    Fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen