Shabby Peonies {W}

woensdag 23 februari 2011

Award ontvangen

Kijk nou eens wat ik heb ontvangen:

candy

Lief hè? Nou, Romkje: hartstikke bedankt hoor, bekijk haar blog dus ook even: theemuts-rommelhoekje. Fijn om te lezen dat je mijn posts (en foto's) zo waardeert. Nu is het de bedoeling dat ik de Award doorgeef. Ik heb daar een tijdje over na zitten denken en ik ben eruit! Ik geef hem door aan:

Simone: siem-en-zo
Omdat zij mij heeft geïnspireerd om ook een blog te beginnen. Bovendien word ik altijd erg vrolijk van haar schilderijen, haar vrolijk kleurgebruik, haar manier om het kind in mij naar boven te halen en haar leuke, originele berichtjes! Dus ga zo door, Simone!

Agnes: zomaar
Zij is in ongeveer dezelfde periode begonnen met bloggen. En was ook één van mijn eerste volgers. Ik volg haar blog ook op de voet en ze weet me altijd te verrassen met leuke berichtjes. Bovendien komt zij voor mij het dichtst bij een echte celebrity, want wie kan nou zeggen dat ze samen met Nicolas Cage op een foto staat (haar post van 15 december 2010!). Respect hoor, want wat is dat toch een lekker ding! Ik ben ernstig jaloers... Nu weet ik dat je pas geleden al een Award hebt ontvangen, maar ik vind toch echt dat je hem nog een keertje verdient. Ga dus vooral zo door met bloggen! Ik geniet van je berichtjes...

Nog even de spelregels voor Simone en Agnes:

Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).
 
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
 
Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
 
Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
 
Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.

En dan nu nog een paar foto's van mijn roosjes met gipskruid in huis. Ik word altijd zo vrolijk van bloemen! En dan vooral van witte en roze...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



 Mooi hè? Het tijdschrift van JDL en het bellenhartje heb ik laatst gekocht bij De Zinken Viool! Ik woon daar vlakbij en snuffel daar dus regelmatig rond. Ze (Jayne) verkoopt daar de meest prachtige dingen! Kijk maar eens op haar blog, daar vind je ook de link naar de website (en webwinkel!) van De Zinken Viool: zinkenviool.

Wat vinden jullie van mijn vaasje die ik naast de klok heb staan? Eén van mijn laatste vondsten bij de kringloopwinkel! Ik vind hem perfect om er wat roosjes en gipskruid in te doen. Romantiek ten top!

Nou, het is een uitgebreide post geworden, dus tijd om er een eind aan te breien.

xxx Wanda xxx

8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de award,super.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze post + foto's bewijs je maar weer dat je de Award dubbel en dwars verdiend hebt !
    Mooi al die vaasjes met roosjes .....helemaal mijn smaak .

    Fijne avond,liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award, verdiend hoor.
    Mooi ook de foto's, leuk dat hart...

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wanda,
    Gefeliciteerd met je award! En helemaal terecht want je hebt een super leuke blog.
    En wat een eer dat je hem doorgeeft aan mij. M'n 2e...hoe leuk is dat! Wordt er helemaal verlegen van. Maar ik vind het vooral leuk om te lezen dat je graag bij me langs komt. Dat geeft de burger moed:):)
    En ja, Nicolas Cage...dat was natuurlijk wel super! Hoe vaak overkomt je dat...nooit meer natuurlijk.

    Ik heb trouwens precies zo'n etagere als jij hebt. Nu ook met roosjes erin. Alhoewel ik wel altijd moeite heb om 'm beetje leuk eruit te laten zien. Ook dat hart met belletjes heb ik. Deze zijn leuk he! We hebben dus best wel dingen gemeen.:)
    Nogmaals bedankt voor je award en je leuke berichtjes die je bij me achterlaat.
    We gaan lekker door met bloggen toch.
    Fijne avond,
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love the flowers!
    ♥♥♥
    sleep well
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg dat je een award hebt gekregen..ik vind je fotos en je vaasje heel erg leuk zeg..lang leve de kringloop toch
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Wanda,

    Dank je wel voor je lovende woorden. Ik ben trots dat je zo over mij vertelt, maar...
    ik zal verder niets doen met de Award. Ik hoop dat je mijn keuze respecteert.

    Wat een goede vondst bij de kringloop, heb ik hier nou nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen allemaal!
    Het belletjes-hartje vind ik een schatje...en de JDL...mooi he!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen