Shabby Peonies {W}

vrijdag 31 december 2010

Op de valreep

Kerst is alweer voorbij en het duurt niet lang meer voordat het ook met de laatste dag van het jaar gebeurd is. Ik heb nog net even tijd om wat impressies van onze woonkamer op mijn blog te zetten. Zo erg als ik ervan heb genoten!

 Hieronder zie je een aantal van de foto's die ik in de collage heb gebruikt. Zoals deze van een groepje wat ik op de computerkast heb staan. Het prachtige tasje wat daar staat, heb ik cadeau gekregen op kerstavond...


Mooi zicht op de vensterbank. Op de twee harten heb ik "FIJNE KERST" geschreven, zodat alle voorbijgangers dit kunnen lezen! Ik vond ze een fijne vondst, gewoon bij de Action! Ik ben echter nog blijer met de kerststal: dat was jaren geleden een cadeau van mijn schoonmoeder. Ieder jaar krijgt dit tafereeltje weer een mooie plek en ik raak altijd ontroerd als ik ernaar kijk. 's Avonds wanneer de waxinelichtjes branden is het helemaal een mooi gezicht...


Ik ben dol op koopjes! Zo kwam ik bijvoorbeeld ook aan dit fantastische windlicht, voor weinig op de rommelmarkt. Speciaal voor de kerstdagen heb ik er allemaal hartjes en balletjes aan gehangen. Mooi, hè?


Soms weet mijn moeder mij te verrassen met een prachtig cadeau! Zo kreeg ik van mijn ouders deze twee flesjes op eerste Kerstdag. Nu moet je wel weten dat mijn moeder degene is die voor iedereen gaat "shoppen" voor verjaardagen en dergelijke, mijn vader geeft zijn morele en financiële steun vanuit de luie stoel. Dus pap en mam: bedankt! Ik ben er erg blij mee.


Voor onderstaande foto zijn niet veel woorden nodig. Fraai plaatje, niet? Staat op de eettafel...


"Lest best" met dit prachtige glazen setje van Maria, Jozef, kindje Jezus en de Drie Wijzen. Ik had ze gevonden op een rommelmarkt een paar weken geleden voor maar 1,50 euro. Kijk, daar word ìk nou blij van! Ik had ze in de sneeuwpoeder gestald op een dienblad samen met de schaal kerstballen, mooie armeluis zilveren kandelaars, waxinelichtjes en een knutselwerkje van de peuterspeelzaal van mijn kleine mannetje. Dienblad vol geluk, mag ik wel zeggen!


Wij hebben fijne kerstdagen gehad en ik hoop op een fantastisch uiteinde vanavond. We gaan er lekker van genieten bij mijn schoonzus, haar man en kinderen! Het wordt vast gezellig!

xxx Wanda xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten