Shabby Peonies {W}

vrijdag 25 maart 2011

Stapelen op vrijdag

Vandaag de tekenspulletjes van mijn kinderen gestapeld... Deze zitten in kleine mandjes die op hun eigen tafeltje staan. Er stond voorheen altijd een heel leuk wit Queen Anne salontafeltje als knutseltafel voor mijn kinderen (is nu een bureautje/make-up tafeltje op de kamer van dochterlief geworden). Maar ja, ze nemen wel eens vriendjes en vriendinnetjes mee... Natuurlijk ontstaat er dan wel eens onenigheid, want er waren maar twee stoeltjes. Dus nu maar dit schattige tafeltje met VIER stoeltjes beneden neergezet: er is weer plaats genoeg. Iedereen tevreden! Deze set komt bij de oude peuterspeelzaal van mijn kids vandaan. Ze deden hem weg omdat er nieuw meubilair kwam, het werd verkocht voor een vriendenprijsje. Ik heb er unieke stoeltjes en een tafeltje aan over gehouden, want hij is ooit gemaakt door een handige vader!

Meer stapels zijn te bewonderen bij Irma van allemaal kleurtjes!!!







Fijn weekend allemaal, ik ga morgen de tuinstoelen maar eens ontdoen van hun groene aanslag of een begin maken met het schoonmaken van de bestrating in de achtertuin, denk ik........

In ieder geval, iedereen een fijn weekend gewenst!
xxx Wanda xxx

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik houd wel van die unieke spulletjes!En 4 stoeltjes is ook lekker gastvrij, tóch? Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoeltjes zeg, zeker gezien het feit dat ze handgemaak zijn. Uniek!

    Even over je vorige post, wat betreft de groene aanslag verwijderen: volgens mij, als je het milieuvriendelijke wilt doen, moet je inderdaad gewoon schrobben met een (milieuvriendelijk) goedje. Maar wat bij ons altijd goed helpt: is de hogedrukspuit zijn werk laten doen. Wég groene aanslag. Je bestrating is dan ook weer als nieuw! Heb je gelijk een nieuwe tuin :-)Maar of je zo'n spuit hebt?

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wanda,
    Wat een leuk setje zeg. Heel apart. En goed idee om ieder een eigen mandje te geven. Scheelt een hoop geruzie denk ik.

    Om ook maar even aan te sluiten bij je vraag van groene aanslag. Ik gebruik altijd (hele goedkope) azijn. Opbrengen en lekker schrobben en vliegt er goed af en komt niet zo snel terug. Hogedrukspuit werkt ook perfect natuurlijk. Fijn weekend.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd handig zo'n stapeltje manden....
    En wat een leuke stoeltjes zeg....super.
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mijn volger bent geworden, ik kom nu even bij jou buurten.
    Je hebt een mooie blog met een mooie achtergrond1
    Ik meld me ook bij jou aan!
    Fijne dag, hier regent het, dus niet echt buiten weer..
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gezellig knutselhoekje heb jij voor je kids!!
    wat leuk dat je een reageerde op mijn blog en dat je volger bent geworden, van harte welkom:) en ik ga me ook bij jou aanmelden, leuk!
    en dank je voor de wctips haha.. wie weet;)
    succes met je buitenklusjes, ik ga ook zo naar buiten want de zon begint er door te komen, heerlijk!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die stoeltjes leuk !!!!

    fijn weekend,Romkje/.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi mandjes en zo leuk dat ze hun eigfenmandje hebben. Het setje is echt uniek, dat je dat kon kopen, staat zo gezellig en je hebt er veel plezier van.

    Fijn weekend, warme, "natte" groetjes, het regent hier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel handig die bakjes! Ik probeer het ook te doen, maar mijn jongens zijn niet zo van het opruimen ... ik ga daar toch eens een foto van maken, want dat is echt de moeite waard!

    Je hebt me op een idee gebracht ... haha.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk knutselhoekje en gezellig om alle spulletjes op te ruimen in de prachtige mandjes!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk die kleine sloeltjes een al die ander spulletjes echt leuk gedaan lieve groet rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stapel, mooie mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen